Nöjd kund-policy
Du behöver aldrig vara orolig för att granen inte passar eftersom vi har en Nöjd kund-policy! Vi strävar alltid efter att leverera en vacker julgran av absolut högsta kvalitet – i just den storlek du beställt. Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder, så märker du att det är något vi kan bli ännu bättre på, tveka inte att höra av dig.
- Svenska julgranar odlade i Skåne
- 100% fossilfria leveranser
- 40 års erfarenhet
- Hemleverans 7 dagar i veckan i hela Sverige
Vi vill att du ska känna dig säker och nöjd med din gran. Därför har vi en “Nöjd kund-policy” som innebär att du kan känna dig trygg med att vi alltid levererar det som du har beställt. Våra granar är så kallade premiumgranar, vilket är den högsta klassificering av granar. Vi har flera kontroller innan den levereras hem till dig, där vi säkerställer att granen verkligen är en premiumgran. Kanske är du van vid att handla gran på gator och torg, där man ofta har flera klassificeringar och kanske inte alltid den högsta. Hos oss hittar du endast premiumgranar.
Kom ihåg att vi odlat julgranar sedan 1982 och handplockar de allra bästa. Läs våra köpevillkor för fullständiga villkor. Skulle du ändå inte vara nöjd så hör av dig till oss!
Svenska Granar
Är du inte nöjd med din julgran som du har fått hem är du välkommen att kontakta oss. Maila oss tillsammans med med ditt ordernummer och skriv varför du är missnöjd.
info@svenskagranar.seVälj ut en favoritgran
Du väljer din favoritgran. Vår svenskodlade kungsgran eller den klassiska rödgranen? Du väljer!
Datum & tid för leverans
Välj ett datum och en tid som passar dig för leverans. Beställer du före kl 18.00 så kan du få leverans redan nästa dag.
Leverans 100% fossilfritt
Vi levererar hem till din dörr 100% fossilfritt. De fossilfria leveranserna möjliggörs genom elfordon och fordon som fyller tanken med HV0100.
Granhämtning
När julen är slut kommer vi och hämtar julgranen. På samma sätt som vid leverans kan du ställa granen utanför din port.